POP/POS Malzemeleri

POP/POS Malzemeleri

Satın alma kararlarının yüzde 70'i mağaza içinde veriliyor.
Alışverişlerin yüzde 68'i planlanmadan, anlık olarak yapılıyor.
Tüketicilerin yüzde 77'si mağazaya bir alışveriş listesi yapmadan gidiyor.
Yüzde 59'u ise hangi markayı satın alacağına mağaza içinde karar veriyor.

 

Tüm bu verilerin ışığında artık markalar sadece tüketiciye değil "alıcı" olarak adlandırdıkları kitleye özel de pazarlama yapmaya başlamış durumda. Shopper marketing (alıcıya yönelik pazarlama) adı verilen bu yöntem son 5 yılın en önemli trendlerinden biri....

 

Satış noktasındaki müşteriyi alıcıya dönüştürmek için farklı, etkili tanıtım malzemelerine şiddetle ihtiyaç duyulmaktadır. Pazarlama tanıtım konusunda müşterilerimizin değişen ihtiyaçlarını yakından takip eden yenilikçi bir firma olarak bu alanda da geliştirdiğimiz pek çok basılı malzememiz mevcut. Şişe boynu tek yaprak, ya da çok sayfalı, düz ya da şekilli kesimli pek çok formatımızın yanı sıra ihtiyacınıza uygun özel tasarımlar da geliştirebiliriz.


Pocket Media
Z-Card